niedziela, 25 listopada 2012

Nowy blog i przypomnienie o konkursie.

Hej Wam ;**
Jeszcze trochę będziecie musieli poczekać na nowe rozdziały... Dodam 2 rozdziały w następny weekend. ;)
A teraz muszę was o czymś powiadomić. W poprzednim poście pisałam, że mam zamiar założyć bloga z książką pt ,,Laila Winter i Królestwo Pięciu Słońc". No, więc założyłam tego bloga, którego znajdziecie pod TYM LINKIEM. ;D To naprawdę ciekawa książka, więc mam nadzieję, że zajrzycie na tego bloga. ;)  Na razie dodałam Prolog i blog jest w "remoncie", ale i tak serdecznie zapraszam. xdd Jeszcze dodam, że staram się komentować wasze blogi, lecz z moją karą jakoś ślamazarnie mi z tym idzie... ;D Jeśli zapomniałam przeczytać i skomentować wasze blogi, to przypominajcie mi o tym w zakładce "SPAM".   ^.^
Przypomnienie:
Przypominam o konkursie, którego szczegóły możecie poznać w podstronie "Konkursy". Termin trwa do końca listopada, ale jeśli ktoś się nie wyroi, to można pisać na mojego e-maila (który podałam w powyższej podstronie), a ja wtedy przedłużę termin. :)

Powodzenia! ^.^ Życzę weny, dobrych ocen i wspaniałego humoru! ;D

5 komentarzy:

  1. Już wchodzę na bloga ! :D A co do konkursu , to nie mam czasu TT^TT

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie już wejde i zaobserwuje. :>
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam właśnie na tego bloga. Nie ukrywam, bardzo podoba mi się prolog, czekam na pierwszy rozdział.
    Wzięłabym udział w konkursie, ale niestety nie mam czasu, a szkoda, bo tematy bardzo ciekawe.
    Ps. Rozdział 18, zajrzysz? - http://dark-paradise-saga.blogspot.com/2012/11/rozdzia-018.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz! Twoja historia bardzo mi się spodobała i już nie potrafię doczekać się kolejnego rozdziału.(oczywiście będę obserwować).
    A co się tyczy książki "Laila Winter i Królestwo Pięciu Słońc", to czytałam ją jakieś niecałe dwa lata temu i muszę przyznać, że fabuła mnie urzekła. Z chęcią bym do niej wróciła, gdyby nie fakt, że miałam ją wypożyczoną, a poza tym szkoła daje o sobie znać...
    Tak więc na pewno będę dalej czytać Twoją historię i zapraszam Cię również do siebie.
    www.smiertelna-wiecznosc.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Heaven

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny blog, obserwuję i licze na rewanź ;*

    OdpowiedzUsuń