niedziela, 18 listopada 2012

Przeprosiny i propozycja.

Przepraszam, że nie pojawił sie nowy rozdział. On nie pojawi się również w tygodniu, bo mam karę (mogę wchodzić na neta tylkom w weekendy). ;/ Teraz nie mam głowy do pisania rozdziału, bo byłam w kinie na ostatniej części Zmierzchu i moje myśli krążą w okół tego... ;D Nie będę zdradzać dużo szczegółów, na wypadek jeśli jeszcze nie byliście w kinie, ale... Płakać mi się chciało, gdy Carlisle'owi i Jasper'owi urwali głowy. ;(( A najśmieszniejsze było, gdy Jacob się rozbierał przed Charlie'm. xdd Jeśli za tydzień nie pojawi się nowy rozdział, to dodam kolejne dwa rozdziały za dwa tygodnie. ;) Szczególnie przepraszam Gagę, która wiem, ża czyta (choć nie komentuje). ^^
A teraz pytania  do Was. ;D Oczywiście, nie musicie odpowiadać, ale jestem ciekawa. ;)

1. Czytałeś/aś książkę Pt."Laila Winter i Królestwo Pięciu Słońc?
2.Byłaś/eś w kinie na "Przed Świtem Cz.2" ? (Ci co nie byli, niech nie odpowiadają na reszte pytań, bo one są o tym filmie^^)
3. Jaka jest twoja ulubiona scena z filmu?
4. Jaka scena twoim zdaniem była najśmieszniejsza?
5. Przy jakiej scenie chciało ci się płakać?
6. Czy podobał ci się film i czy warto było na niego pójść? ;D

PS: Ach na śmierć bym zapomniała! :o Pewnie dużo osób nie czytało książki, której tytuł jest w pierwszym pytaniu, więc może chcielibyście, żebym założyła bloga i pisała tam rozdziały z tamtej książki? ;) Ona jest książką jedną z moich ulubionych i ubolewam nad tym, że tak mało osób ją zna. ;( Więc gdybym założyła takiego bloga, to byście czytali? ;) Oczywiście nie zaniedbywałabym tego bloga, rozdziału na tym blogu będą się pojawiały co dwa tygodnie. :) Gdybym założyła bloga z książką "Laila Winter i Kólestwo Pięciu Słońc" rozdziały by się pojawiały tam, co tydzień, lub dwa. ;) To jak, wchodzicie w to? ;d

9 komentarzy:

  1. Nie byłam , bo mam szlaban na takie rzeczy :/ Nie czytałam , ale przeczytam ;**
    Wracaj szybkoo ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Czytałeś/aś książkę Pt."Laila Winter i Królestwo Pięciu Słońc? nie
    2.Byłaś/eś w kinie na "Przed Świtem Cz.2" ? (Ci co nie byli, niech nie odpowiadają na reszte pytań, bo one są o tym filmie^^) tak
    3. Jaka jest twoja ulubiona scena z filmu? jak Rose bawi się z Nessie a jacob patrzy i mówi,że Blondi ją ukradła
    4. Jaka scena twoim zdaniem była najśmieszniejsza? nie wiem ;d
    5. Przy jakiej scenie chciało ci się płakać? przy wizji Alice,bo na początku nikt nie wiedział,że to tylko wizja
    6. Czy podobał ci się film i czy warto było na niego pójść? ;D tak warto,może pójdę jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Nie czytałam.
    2. Tak ;)
    3. Sceny z Rosalie i Reneesme, Jacob przemieniający się przy Charliem w wilka, siłowanie Emmetta i Belli i oczywiście wizja Alice.
    4. Śmiech a raczej pisk Aro gdy ujrzał Reneesme i Jacob przemieniający się w wilka przy Charliem.
    5. Gdy ,,zabili" moją ulubioną postać- Jaspera.
    6. Bardzo mi się podobał, chyba najlepsza część. Ja idę jeszcze raz. Wszystkim co nie byli i się wahają polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Nie czytałam.
    2. oczywiscie :D
    3. jak edward i nessie graja na pianinie :))
    4. zdecydowanie jak jacob rozbiera sie przed charliem, ale sie posmialam ;)
    5. trzymalam moia kolezanke za renke przez cala scene z bitwa hihi
    6. naj lepszy film z serii, ja oczywiscie czytalam ksiazke i widzialam wiele roznic ale i tak byl super :)
    chetnie czytalaby takiego bloga, chociaz nie czytalam ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Nie czytałam
    2.Jeszcze nie, ale wybieram się na początku grudnia :)

    Uważam, że założenie bloga z książkami to dobry pomysł, ale mam odrobinę inną propozycję. Może założysz bloga ogólnego z książkami i będziesz publikować tam rozdziały? Oczywiście najpierw opublikujesz tą z pytania pierwszego, a na kolejne ludzie będą składać zamówienia. Jeśli się zgodzisz, będę mogła Ci pomóc w jego prowadzeniu i wstawiać rozdziały z innej książki.
    Jeśli będziesz na tak, odezwij się. Znasz mój email.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Nie czytałam.
    2. Nie, nie oglądałam. Kiedyś mam zamiar się wybrać do kina. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Nie, ale bardzo chętnie zobaczę ,przepisaną' przez ciebie wersję.
    2. Nie, ale jadę do kina z klasą na mikołajki!
    3. Z jakiegokolwiek? Hmmm... Chyba końcówka, scena pokazana po drugiej bitwie, Harrego Pottera 7 części. ;P
    4. Scena z jednej komedii, a dokładniej Shreka! xD
    5. Ogólnie przy filmie ,,Ostatnia piosenka".
    6. Ocenię późnieejj! ;P
    Wiem że reszta pytań do Zmierzchu, ale ,zaogólniłam' xD.
    Bajo, Jasmine.

    OdpowiedzUsuń