poniedziałek, 31 grudnia 2012

Zawieszenie i życzenia.

Hej. ;*
Wiem, wiem, wiem... Przepraszam. Już dawno miałam dodać nowy rozdział, lecz zupełnie inne rzeczy mam na głowie. Ktoś z was ogląda serial "Pretty Little Liars" lub czytał książki? ;) Ja przeczytałam tylko 2 części, lecz teraz zaczęłam również to oglądać. Ten serial nie jest lepszy od "The Vampire Diaries", raczej są na tym samym poziomie, oba seriale uwielbiam. ♥ Po za tym święta, prezenty, rodzina... Tyle zamieszania, a wena po prostu mi znikła. xdd Próbowałam coś napisać, lecz nie za bardzo mi się udało... Napisałam dopiero krótki kawałek, a i tak nie za bardzo mi się on podoba, więc zawieszam bloga. ;( I jeszcze jestem zajęta czytaniem książek. ♥ A tak właściwie to serii "Akademia Wampirów". ♥ Czytał to ktoś? :D No, mam nadzieję. ♥
[Spoiler] Ja już jestem na ostatniej części, w momencie, gdy Rose , Dymitr i Sydney są w wiosce Odszczepieńców. ;D Taka Angelina wszczyna bójkę z Rose, wszyscy się śmieją, Rose nie wie o co chodzi. W końcu ona pokonuje Angeline, a ta mówi, że jest warta jej brata (czy coś w tym stylu) i pozwala na ich ślub. xdd W tym czasie, Rose nie jest z jej bratem i ona ma już chłopaka, przystojnego, seksownego, zabawnego, (...) Adriana Iwaszkowa. ♥.♥ xD A ja w tym momencie wpadłam w niekontrolowany śmiech. xD
I chciałabym wam życzyć udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku. ;)
Nie wiem, kiedy napiszę nowy rozdział... To zależy od ilości mojego wolnego czasu i weny. ;)
PS: Odpowiedziałam na wasze (nie wszystkie) komentarze z 16 rozdziału, za które wam dziękuję. ♥
PS2: Jutro nadrobię zaległości z waszymi blogami. ;)

Jeszcze raz przepraszam. ;*

13 komentarzy:

  1. o.O
    Co? Tak dużo napisałaś, że nie ogarniam. :D
    Szczęśliwego Nowego Roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. xdd Piszę to co myślę, a w mojej głowie jest dużo takich dziwnych myśli. ;D Grunt, że zawieszam bloga i życzenia złożyłam. ^^ Dziękuję i wzajemnie. ;*

      Usuń
  2. Szkoda, że zawieszasz. :(
    Szczęśliwego Nowego Roku. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale będę czekać z zapartym tchem 9 albo nie, bo się uduszę..) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zawieszasz, bo zdążyłam się przywiązać.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo szkoda ze zawieszasz :(
    ale obiecaj mi ze jak wrocisz daj znac!!!
    zycze ci wszystkiego dobrego w 2013 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zawieszasz . .Bardzo byłąm ciekawa co będzie dalej ..
    Spóźnionego szczęśliwego nowego roku . .:D
    A co z konkursem . ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do LA .Więcej na: http://wieczne-opowiadanie.blogspot.com/

      Usuń
  7. Dostałaś nominacje do LA blog:http://najamajke.blogspot.com/ w zakładce Leibster Awards. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Award na o-zmierzchu.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana na blogu: because-it-is-love.blogspot.com do Liebster Award. ^^ Szczegóły znajdziesz w zakładce ,,Czekoladowe Żaby". Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń