niedziela, 30 września 2012

Rozdział 12

   Minęła dopiero sekunda, a ja już byłam na miejscu. Stałam przed dwójką ludzi; Rudym chłopcem i zarumienioną, czarnowłosą dziewczyną. Więcej ludzi nie widziałam. Kucnęłam i jako ofiarę wybrałam dziewczynę; była bardziej kusząca przez rumieńce. Zaatakowałam i pierwszy raz posmakowałam krwi. Jakby przez mgłę słyszałam krzyki dziewczyny i jej chłopaka. Szybko, łapczywie sączyłam krew. To było najwspanialsze co mnie spotkało w życiu. Płyn był ciepły, kuszący, pyszny i dodawał mi siły. Tak byłam zajęta jedzeniem (a raczej piciem), że ledwo czułam, jak rudowłosy chłopak okłada mnie pięściami. Chwilę później poczułam jak bezwładne, martwe ciało dziewczyny pada w moich ramionach; wyssałam z niej całą krew. Nadal czułam pragnienie. Chłopak nie przestawał mnie bić, co stało się irytujące. Moje pożywienie mnie bije? To jest śmieszne. Odwróciłam się do niego i widziałam jak zastygł w przerażeniu, pewnie miałam na twarzy trochę krwi, przez co wyglądałam strasznie. Oblizałam się - miałam rację. Zlizałam resztki płynu z mojej twarzy.Teraz jakby coś w nim pękło, chłopak zaczął biec. Ale to nic nie da i tak go dogonię. Już nic nie może go uratować...
   Przygotowałam się do skoku, gdy mój instynkt podpowiedział mi, że ktoś chce mnie zaatakować od tyłu. Wstałam i odwróciłam się. Zanim mogłam uderzyć w przeciwnika, on porwał mnie w ramiona i namiętnie pocałował. Cały świat zawirował, nie czułam nawet pragnienia. Całą sobą oddałam się pocałunkowi. Zauważyłam, że John wziął mnie na ręce nie przerywając całowania i pobiegł tak w głąb lasu.
   W końcu się od siebie oderwaliśmy. Spojrzałam w czarne oczy John'a. Wpatrywaliśmy się w siebie i w końcu zrozumiałam, że ja go... kocham! Już miałam mu to oświadczyć, gdy...
- Rose, ten pocałunek był tylko po to, żeby odciągnąć cię od tego chłopaka... Nie musisz się zobowiązać. - Mówiąc to, John odwrócił wzrok. Przytuliłam się do niego, a on to odwzajemnił. Przyjemnie było stać tam w jego umięśnionych ramionach.
- Nie mów tak... Kocham Cię - Szepnęłam. - Teraz to wiem... Ja naprawdę cię kocham. 
- Ja też cię kocham Rose. - John szepnął i oparł swą głowę na moją. - I nigdy cię nie opuszczę, będziemy zawsze razem... - Zawsze? To za mało... Teraz czuję silną potrzebę bycia z John'em. Zawsze razem... On i ja, ja i on...
   Taka chwila mogłaby trwać wieczność, ale uświadomiłam sobie coś strasznego. Moje oczy zrobiły się suche. Czy tak wampiry płaczą? Najwyraźniej.
- John, ja... Zabiłam niewinną dziewczynę! I byłam gotowa zabić też tamtego chłopca! A najgorsze w tym jest to, że złamałam obietnicę daną mamie! - Szlochałam, ale żadne łzy nie poleciały. John pogłaskał moje policzki.
- Ciii... Nic się nie stało twoja mama na pewno by ci wybaczyła. Spójrz na mnie, Rose. - John uspokajał mnie i lekko podniósł mój podbródek, zmuszając mnie bym spojrzała w jego oczy. - Zaufaj mi, znałem twoją matkę. Katherine była mądrą kobietą, ona by ci wybaczyła, a nawet pocieszyła. 
- Wiem, ale ja nie mogę sobie tego wybaczyć! - Szlochałam, ale przypomniałam sobie o bólu, który cały czas torturował moje gardło. Musiałam się opanować.- Dobra, już o tym nie mówmy. Nadal czuję pragnienie, a już nie chcę zabijać ludzi....
- Dobrze, biegnij ze mną Rose. - powiedział i z uśmiechem wystrzelił biegiem. Jak ja go kocham... Nie był zły za "incydent" z tymi ludźmi. Był wyrozumiały. Kocham go...
-------------------------------------------------------------------

Mam nadzieję, że rozdział się podoba:D Zdążyłam go jeszcze dzisiaj dodać :)
Pierwsze polowanie Rose.... ^^
jeszcze nie wiem kiedy będzie NN... ;)

Pozdrawiam
               Rosemare . <3

15 komentarzy:

  1. Rozdział jest świetny . .Bardziej zwóciłam uwagę na wyznanie Rose niż na jej polowaniu..
    Bardzo się cieszę, że oni sa razem . .Aww .. To było takie słodkie .. Czekam na NN ze zniecierpliwieniem . .;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O... Zaskoczyłaś mnie tą Rosemaray - wampirkiem z krwi (!) i kości. xD A to wyznanie to cud, czekolada i truskawki, z uwago na to że nienawidzę malin i miodu. Brr... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mnie zaskoczylas tym pocalunkiem :)
    ale notka jak zwykle super czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  4. B. fajny rozdział, jak wszystkie zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały , szkoda , że Rosemare zabiła tych ludzi ;(
    Super , że już są z John'em ;]
    Pozdrawiam , całuję i czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe. Nie czytałam poprzednich, ale będę od dzisiaj wpadała. Hm... Trochę wyszło Ci z tego mało maślane. Na początku było ciekawie, a potem ta ciekawość gdzieś wyparowała. Bo łatwo było przewidzieć co będzie dalej.
    Dla mnie w przeciwieństwie do innych czytających lepsze było samo polowanie. Cała reszta była zbyt przesadzona... Ale to moje odczucia.
    Zapraszam do mnie http://life-in-shadow-news.blogspot.com/
    Przyjrzyj się gadżetowi Czytam :P
    + dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział strasznie krótki, ale za to bardzo fajny. Mogłaś tylko bardziej opisać całe morderstwo i pocałunek, to byłoby naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twojego bloga, odkryłam go przez zapytaj już jak dodałaś prolog ale na początku nie był taki ciekawy jak teraz! Bardzo mi się podoba ten rozdział. Czekam nn i zapraszam na moje blogi ;)
    Pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Rose wampirem... Rose wampirem... hm.
    Wyznała miłość Johnemu? i on to odwzajemnia - to chyba dobrze.
    Szkoda jednak, że rozdział taki krótki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie NN .. Dłuższy i ciekawszy ..
    A u cb kiedy będzie . ?
    http://wieczne-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O oo I juz nastepny rozdział . .Nie mogę się doczekać kiedy bedzie u cb . .;D
    http://wieczne-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej. :) mam nowy blog , nie wiem , czy wyszedł chociaż przeciętny , zapewne głupi , ale co tam . Zapraszam :D http://my-vampire-mind.blogspot.com/2012/10/prolog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy nn? Czekam z niecierpliwością! (Czyżby zamiana ról? xD)Założyłam nowego bloga, ale z inną historią. :) Jak chcesz to zajrzyj:
    fforever-and-neverr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Chciałabym poinformować o nowym rozdziale na: slodkieslowka.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)
    I czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń