niedziela, 2 września 2012

Tagi ;D

Zostałam "otagowana" przez Pochłonięta Marzeniami ♥. Nie za bardzo się w tym orientuję ;/ Ale spróbować, zawsze można ;)
Zasady:
1. Po przeczytaniu 11 pytań odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.

2. Następnie wybierasz 10 osób, które tagujesz i zamieszczasz linki do ich blogów.

3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby tagowane.

4. Powiadom osoby wybrane przez Ciebie, że zostały otagowane.

5. Daj taga osobom, które jeszcze go nie miały.

Moje odpowiedzi:
1. Od kiedy interesujesz się pisaniem?
 Pisaniem interesuję się od tych wakacji, kiedy szperałam po internecie i znalazłam kilka fajnych blogów z opowiadaniami. Postanowiłam też coś takiego zrobić . ^^
2. Czy Ty sam uważasz, że masz talent?
 Nie do końca...
3. Myślałeś kiedyś o tym, żeby wydać książkę?
 Nawet mi to do głowy nie przyszło. Pisanie książek zostawiam specjalistom. ;)
4. Czy pisanie sprawia Ci przyjemność?
 O, tak! Wymyślanie i pisanie opowiadania, sprawia mi wielką przyjemność ;D.
5. Ulubiony serial?
 Och! Ja lubię wiele seriali m.in. Czarodziejki, Sabrina nastoletnia Czarownica, The Vampire Diaries. Istnieje też wiele innych seriali w moim guście, ale seriali jest zbyt dużo, a czasu coraz mniej...
6. Czy zawiesiłeś kiedyś bloga z powodu małej ilości komentarzy lub odwiedzin?
 Nigdy! Cieszę się jak ktoś czyta moje opowiadanie, ale nawet gdyby nikt go nie czytał, to ja i tam bym dodawała kolejne rozdziały. ;) Tak, jak już mówiłam - uwielbiam pisać tę historię. ;D
7. Skąd czerpiesz inspirację?
Och... Inspirację czerpię z czytania innych opowiadań na blogach, słuchania muzyki (Pop'u i klasycznej . ♥ ) i ze... śpiewania . xdd
8. Kiedy w twojej głowie narodził się pomysł na to opowiadanie i czy od razu ten pomysł rozwinąłeś?
 Ten pomysł narodził się na początku wakacji, gdy byłam sama w domu... Słuchałam jakiejś muzyki i myślałam o mojej ulubionej sadze Zmierzch. Wtedy taki pomysł pojawił się w mojej głowie i próbowałam coś z tym zrobić, ale się nie udało... Miesiąc póżniej ten pomysł nadal nie dawał mi spokoju i znowu spróbowałam, tym razem z powodzeniem ;).
9. Ulubiona książka?
Hue,hue ;3 Nie mam jednej ulubionej książki, mam mnóstwo ulubionych książek! Ale podam tylko najważniejsze . ♥ Saga:Zmierzch, Dziewczyny z Hex Hall (1, 2 i 3 część), Laila Winter i Królestwo Pięciu Słońc, Wampiry z Morganville (wszystkie części), Cykl:Dom Nocy i Harry Potter ( Wszystkie części) . ♥.♥
10. Ulubione opowiadanie, które czytasz w sieci?
Nie mam jednego ulubionego ;3 Mam kilka takich ulubionych, ale inne też lubię ;) Uwielbiam blogi: Esme., Lanana, Katerina, IzuŚ♥ i złotooka. ;D
11. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisarstwem?
Hmm... Raczej nie. ;) Jeszcze nie wiem co chciałabym robić w przyszłości, ale pisarką nie będę. ;D


Osoby, które wybrałam :


Pytania:
1. Lubisz czytać opowiadania innych, a jeśli tak to jakie jest twoje ulubione?
2. W jakich okolicznościach wpadłeś na pomysł na swoje opowiadanie?
3. W jakim wieku zacząłeś pisać opowiadanie?
4. Lubisz czytać książki, a jeśli tak to jaka jest twoja ulubiona?
5. Jakiego pisarza lubisz najbardziej?
6. Jaką pisarkę lubisz najbardziej?
7. Jak wolisz pisać rozdziały: ręcznie, a potem na komputerze czy od razu na komputerze?
8.Co Cię zainspirowało do stworzenia bloga z opowiadaniem?
9. Jaką piosenkę lubisz najbardziej?
10. Z jakim autorem opowiadania się najbardziej "kumplujesz"?
11. Ile czasu prowadzisz bloga?



Uff... Nareszcie skończyłam ;D Teraz muszę tylko powiadomić "otagowane" osoby... ;)

PS: Życzę weny na nowy rok szkolny ; **

2 komentarze: